Kistucsok 2012.02.04. 18:00

Mi micsoda?

Egy-két szó, ami alatt én ezeket értem: 

-Ha TEA, akkor ez általában gyümölcstea. Gyógyteát csak indokolt esetben iszom. Koffeintartalmú teától meg "eltiltott" a környeztetem "pörögsz Te így is eleget!" :)

-Ha HAL, akkor az ún. kóser halak (uszonnyal, pikkellyel), egy kis listát is találtam, azt bemásoltam.

-Ha SALI és a enyém, akkor az legyen SOK:) lehet ez fejes sali, paradicsom, uborka, retek, rucola, pritamin   paprika, zöld paprika, TV paprika, reszelt cékla, reszelt répa, újhagyma, vöröshagyma, lila hagyma, káposzta, petrezselyem, metélőhagyma, fokhagyma, földimogyoró, napraforgómag, diódarabok, avokádó stb. Egyik kedvenc öntetem az szőlőmagolajos-dijoni mustáros-sós:) vagy a citromleves... nyami.

-Ha RÉTES, LEVESTÉSZTA,  akkor én ezeket a boltból szerzem be (általában SPAR), a hűtött (nem mélyfagyasztott) pultról.Az ÉDES KOSÁRKA egy SPAR-os 12 db-os száraz tésztakosárka csomag, 6-7 cm-esek, tölthetőek, a pudingtól visszapuhulnak. 

-Ha KUSZKUSZ, akkor jelenleg egy francia gyártmányút találtam elérhető áron. Lenyűgöz engem az elkészítés gyorsasága és sokoldalúsága.

-Ha PIROS vagy FEHÉR szósz, annak a pontos receptjeit hamarosan feltöltöm. 

-Ha BAB, akkor az általában babkonzerv (3-4 fajtát keverek össze, paradicsomosat, csiliset, apró fehér s nagy vörös babokat, általában leöblítem a konzervlevet). A fejtett bab, zöldbab stb. azokból jobban szeretem a frisset, szárazat, vagy fagyasztottat. . 

-Ha TOJÁS, akkor HU2-es (a HU1, HU0 elég drága, HU3-as tartást meg a tikok nem szeressék)

-Ha ZÖLDSÉG, akkor elsősorban magyar, másodsorban EU-s termék. Általában a boltban, piacon szagolgatni  szoktam, ha nincs illat pl. a paradicsomnak, nem is veszem meg.

-Ha PARADICSOMPÜRÉ, akkor az új kedvencem a MUTTI, kicsit luxus, de nagyon fincsi, a többin érezni, hogy nem MUTTI-ból készült:) hi hi 

-Ha CSOKI, akkor az csak egy kis szeletke, vagy pár kocka. Egyik kedvencem a Deluxe kávé-tejszínes tábla. Jól beosztom, nagyon fincsi. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhatunder.blog.hu/api/trackback/id/tr514066326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása